ارتباط با مشاوران

تولید خیارشور صادراتی🥒برای کشور امارات🇦🇪

تولید خیارشور صادراتی قیمت ارزان در صنایع غذایی دادنام تولید می شود خریداران عمده می توانند با مشاوره و فروش مجموعه در تماس باشند ، سنت های شگفت انگیز خوردن و آشامیدن داریم که از گذشته به امروز منتقل کرده ایم، اولین مورد آماده سازی و طرز تهییه خیارشور سنتی خوش رنگ و بدون کپک برای زمستان است، خیار و سایر سبزیجاتی که زینت‌ بخش غرفه‌های مواد غذایی هستند و در تابستان به راحتی از بازارها می‌توانیم به آن‌ها دسترسی پیدا کنیم، در زمستان به سختی پیدا می‌شوند.

خیارشور های خوشمزه و غذاهایی مانند الویه هم از خیارشور  و فلفل تهیه کردیم، این به فرهنگی تبدیل شده است که نسل به نسل منتقل می شود، خیار مصرف به موقع همه چیز تازه و تلاش برای حفظ آن بهترین بخش فرهنگ ماست، خیار گلخانه ای یکی از زیباترین سنت های این غذاست.

تولید خیارشور صادراتی برای کشور امارات

تهیه خیارشور خانگی

طرز تهیه خیارشور صنعتی به این گونه می باشد:

  • در مرحله اول خیار هارا به خوبی شست و شو می دهند تا کاملا تمیز و پاک شوند.
  • در مرحله دوم پس از شست و شو خیار ها به واحد تولید خیارشور منتقل می شود.
  • پس از آن خیارشور ها به واحد بسته بندی خیارشور منتقل می شود.
  • در مرحله چهارم خیارشور ها پس از بسته بندی بارگیری می شوند و به مقصد فرستاده می شود.

 

آب نمک درست کنید

نمک را به آب اضافه کنید.

مقدار نمکی که استفاده می کنید به نوع و اندازه سبزی که در حال ترشی آن هستید بستگی دارد، اما باید به اندازه ای باشد که آب نمکی درست کنید که تمام سبزیجات شما را بپوشاند و تقریباً یک سوم نمک دریا (۳٪) باشد. به عنوان مثال، اگر از ۵ پوند خیار یک دسته خیار شور درست می کنید، به ازای هر گالن (۴ لیتر) آب در ظرف خود، ۲ فنجان (۵۰۰ میلی لیتر) کوشر یا نمک دریا اضافه کنید.

تولید خیارشور صادراتی برای کشور امارات

۲٫ آب نمک را در ظرف بریزید و بگذارید یک شب بماند.

آب نمک را در ظرف بریزید و بگذارید یک شب بماند. مهم است که از ظرفی استفاده کنید که حداقل ۱ گالن باشد، زیرا ترشی ها به فضای زیادی نیاز دارند تا طعم آنها ایجاد شود.

۳٫ یک ظرف جدید درب دار تهیه کنید، آن را بپوشانید، سپس درب آن را قرار دهید.

شیشه یا بطری خود را تا نیمه پر (یا کمتر) با آب نمک پر کنید و تا جایی که می توانید خیار را در آن بسته بندی کنید. در اینجا می توانید از هر نوع خیار شور استفاده کنید – بلند یا کوتاه، زگیل دار، پوست صاف – اما زیاده روی نکنید. زمانی که خیارشورهای شما آماده خوردن هستند، مقدار زیاد آن خیلی نرم و آبکی می شود.

۴٫ ترشی های خود را هر روز بررسی کنید تا ببینید آماده هستند یا خیر.

ترشی ها وقتی شناور شدند آماده هستند. اگر بتوانید آب نمک را از میان ترشی ببینید، کار تمام است.

اگر نمی توانید آب نمک را ببینید آنها را برای یک روز دیگر بگذارید.

تولید خیارشور صادراتی برای کشور امارات

نحوه خرید خیارشور

خیارشور یک راه خوشمزه برای اضافه کردن طعم، ترد و مقداری اسیدی به غذاهای مورد علاقه شما است. با این حال، باید مطمئن شوید که خیارهایی که خریداری می کنید خراب یا فاسد نشده اند. راه های مختلفی برای انتخاب خیار شور مناسب برای کاربرد شما وجود دارد. در اینجا نکاتی در مورد نحوه انتخاب سبزیجات ترشی تازه و خوشمزه وجود دارد:

به دنبال خیارهایی باشید که سفت و سبز روشن هستند.

هنگام خرید خیار شور به دنبال خیارهایی باشید که سفت و سبز روشن هستند. رنگ آنها نباید نرم یا زرد باشد و نباید بریدگی یا کبودی داشته باشد.

از مصرف خیارهای دارای لکه های نرم، بریدگی یا کبودی خودداری کنید.

هنگام خرید خیار شور، از خیارهایی با لکه‌های نرم، بریدگی یا کبودی اجتناب کنید. اینها نشانه های پوسیدگی هستند و می توانند نشان دهند که باکتری روی میوه شروع به رشد کرده است. اگر باکتری ها توسط انسان مصرف شوند، می توانند شما را بیمار کنند، بنابراین از خرید انواع کیک ترشی که دارای این علائم هستند خودداری کنید. اگر یک شیشه ترشی با مهر و موم شکسته آمد، فوراً آن را برگردانید – آنها را هم نخورید!

ساقه ها را برای علائم کپک یا پوسیدگی بررسی کنید.

قبل از خرید خیار شور، ساقه ها را از نظر کپک زدن یا پوسیدگی بررسی کنید. اگر بوی قوی دارند و نرم و لطیف هستند، آنها را نخرید! همچنین، اگر آنها را از بازار کشاورز یا خواربار فروشی می‌خرید، بپرسید که آیا تازه هستند یا خیر.

خیارها را بو کنید تا مطمئن شوید که بوی تخمیر ندارند.

خیار شور را بو کنید. اگر بوی تخمیر قوی داشته باشند، خوردن آن ها بی خطر نیست و باید دور انداخته شوند.

ترشی‌هایی که خانگی هستند، گاهی اوقات می‌توانند بوی تخمیر پیدا کنند، اگر آن ها را به‌درستی ببندید یا بلافاصله پس از تهیه در یخچال نگهداری نشوند.

از خرید خیارشورهایی که کبود شده یا لکه های نرم دارند خودداری کنید.

هنگام خرید خیار شور، مهم است که به شرایط سبزیجات توجه کنید. از خیارهایی که کبود شده یا لکه های نرم دارند خودداری کنید زیرا این خیارها می توانند حاوی باکتری باشند و شما را بیمار کنند. ساقه ها را برای علائم کپک یا پوسیدگی بررسی کنید.

و فراموش نکنید که خیارشور خود را بو کنید! اگر بوی تخمیر شده – مانند سرکه – می دهد، ممکن است خراب شود. اگر چنین است، فورا آن را بیرون بیندازید (یا بدهید).

خیار شور یک افزودنی عالی برای هر وعده غذایی است، اما باید مطمئن شوید که تازه هستند و فاسد نمی شوند. به دنبال خیارهایی باشید که سفت و به رنگ سبز روشن هستند. از مصرف خیارهای دارای لکه‌های نرم، بریدگی یا کبودی خودداری کنید زیرا این خیارها می‌تواند منجر به رشد کپک در قسمت‌های دیگر سبزیجات شود. همچنین قبل از خرید ساقه ها را برای علائم کپک یا پوسیدگی بررسی کنید!

تولید خیارشور صادراتی برای کشور امارات

صنایع غذایی دادنام تولید کننده  انواع خیارشور و ترشیجات و شوریجات و رب اسپتیک صادراتی به صورت عمده جهت صادرات می باشد این مجموعه با کسب سال ها تجربه در این حوزه توانسته است به دلیل کیفیت و قیمت مناسبی که نسبت به محصولات خود دارد محصولات خود را به کشور های عراق و ارمنستان و ترکیه و پاکستان و انگلستان و امارات و… صادر و معرفی کند

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید