ارتباط با مشاوران

تولید ترشی سیر مروارید به صورت عمده برای روسیه

تولید ترشی سیر مروارید یکی از چاشنی های بسیار مهم اکثر غذاهای ایرانی ترشی سیر مروارید یا همان ترشی سیر سفید می باشد که با توجه به نوع برند طعم غذا را بسیار لذیذ تر می کند و دادنام که در وزن های مختلف از جمله مقدار ۷۰۰ گرم تولید می شود بهترین نمونه شناخته شده است.یکی از بهترین روش های تشخیص با کیفیت بودن ترشی بازتاب نور می باشد بدین ترتیب که اگر بازتاب کمی بر روی سطح ترشی وجود داشت پس می توان گفت که با کیفیت است.بسیاری از سودجویان به جهت کاهش هزینه های خود از نشاسته برای تولید ترشی سیر استفاده می کنند که این امر سبب بی کیفیت شدن محصول و البته بازتاب بیشتر نور می شود.

 

راه دیگر تشخیص دادن کیفیت مرغوب، مزه کردن آن است بدین ترتیب یک حبه از آن را تست کنید اگر مزه ترد و خوشمزه سیر زا میدهد نشان می دهد که محصول تازه و با کیفیت می باشد.

ترشی سیر مروارید دادنام

تولید ترشی سیر مروارید به صورت عمده برای روسیه

یکی از پر خاصیت ترین میوه ها که می توان آن را با انواع غذاها به کار برد سیر است که به خاطر خواص فراوان آن ترشی سیر مروارید آن با برندهای مختلف از جمله دادنام که تمامی اصول استاندارد یک محصول با کیفیت را رعایت کرده است.

اگر چه از سیر های محلی میزان کمتری ترشی به دست می آید اما ویژگی دیر کپک زدن آن یک مزیت بسیار عالی محسوب می شود.

به همان نسبتی که سیر دارای ویتامین های A و C می باشد پس ترشی آن نیز تمام این خواص را دارد. با خوردن یک قاشق از آن حدود ۱۳ کالری دریافت می کنید.

تاثیر بسزایی بر عملکرد گلبول های قرمز دارد زیرا حاوی آهن و پتاسیم و نیز ویتامین k و B می باشد. همچنین در تنظیم میزان آب و مواد معدنی بسیار تاثیر گذار است. برای اثر بخشی بیشتر و عملکرد بهتر آن را با آب رقیق کنید.

ترشی سیر مروارید ۸۰۰ گرمی

تولید ترشی سیر مروارید به صورت عمده برای روسیه

خیلی زیاد جالب است بدانید که در قرن هفدهم تنها ثروتمندان اروپا می توانستند از سیر استفاده کنند اما اکنون بخاطر خواص فراوان ترشی سیر مروارید با برندهای گوناگون از جمله دادنام در مقدار ۷۱۰ و ۸۰۰ گرمی به بازار عرضه می شوند تا همگان از خواص بی نظیر آن بهره ببرند.

آمریکای جنوبی اولین خاستگاه سیر بوده است که مصرف آن از قرن نوزدهم میلادی آغاز شد و به تدریج استفاده از آن بسیار رایج شد به طوری که امروزه از آن به شکل خام، پخته، سس و‌ رب زیاد استفاده می شود.

تمامی خواص سیر در ترشی آن نهفته است و جالب است بدانید پخته شده آن دارای انرژی بسیار بیشتری است. از جمله ویتامین های موجود در سیر می توان به کا، ث،آ و ب اشاره کرد.

این میوه مغذی حاوی مواد معدنی مهمی همچون فسفر آهن منیزیم پتاسیم کلسیم و کبالت می باشد که نقش بسیار مهمی را در تقویت سیستم ایمنی بدن و نیز پر انرژی شدن آن دارند.

انتخاب سیر های مرغوب از اصلی ترین فاکتورهای یک ترشی سیر مروارید با کیفیت و استاندارد است زیرا اگر از سیر های کال و نامرغوب تهیه بشوند دچار مشکلات زیر خواهید شد. نوعی ماده سمی به نام سولانین در آن ها هست که سبب بیماری هایی ورم معده و یا التهاب روده و معده می شود.

درج تاریخ تولید و انقضا بر روی محصول نیز مهم است که البته بسته بندی آن هم بسیار زیاد اهمیت دارد که به نحو عالی باشد.

خط تولید ترشی سیر مروارید

تولید ترشی سیر مروارید به صورت عمده برای روسیه

در قدیم اکثر بانوان ایرانی ترشی مورد نیاز خود را به دلیل عدم گسترش خط تولید ترشی سیر در منزل تهیه می کردند اما اکنون با گسترش علم این چاشنی خوشمزه بسیار با کیفیت، با رعایت تمام اصول استاندارد بودن یک محصول مرغوب تولید و به بازار عرضه می شود.

از جمله خواص ترشی سیر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به دلیل دارا بودن تمامی اسیدهای آمینه به جز تریپتوفان برای سیستم ایمنی بدن بسیار عالی است.
  • کاروتینوئیدها که ترکیباتی محلول در چربی  هستند و به جذب بیشتر مواد غذایی کمک می کنند، به وفور در پوست آن یافت می شوند که توسط روده انسان جذب می شوند.
  • لیکوپن که یک آنتی اکسیدان قوی است و خطر ابتلا به بیماری های قلبی، سرطان پروستات و دهنه رحم و نیز سرطان روده را کاهش می دهد به مقدار زیاد در پوست آن یافت می شود.
  • از دیگر فایده لیکوپن موجود در آن میزان احتمال باروری بیشتر می باشد پس هر بانویی از آن به مقدار زیاد در طول روز و در چاشنی غذا استفاده کند.

با توجه به رقابت بسیار شدید بین تولید کنندگان هر کدام سعی در تولید بهترین و خوش رنگ ترین محصول را دارند. از دیگر ویژگی های یک محصول خوب نحوه و نوع بسته بندی آن است.

خرید عمده ترشی سیر مروارید / سیر همدان

یک ترشی مرغوب با کیفیت ویژگی های زیر را دارد:

  • کاملا یک دست و شفاف می باشند.
  • پس از خوردن ترشی سیر مروارید دهان بو نمی گیرد
  • نوع مرغوب و با کیفیت آن دارای رنگ سفید می باشد.

ما به عنوان بزرگ ترین مرکز پخش ترشی سیر مروارید که محصولی بسیار با کیفیت و طبق استانداردهای لازم و یژه را تولید و به بازار عرضه می کنیم، با تکیه بر رعایت حقوق مصرف کننده توانسته ایم حجم بسیار گسترده ایی از بازارهای داخلی و خارجی را به دست بیاوریم.

رضایت مشتریان داخلی و خارجی ما مهر تاییدی بر مرغوب بودن محصول ما می باشد. شما نیز اگر خواهان خرید بهترین، با کیفیت ترین و مرغوب ترین ترشی سیر هستید، لطفا فرم را در وب سایت ما پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس گرفته و سفارش شما با نازلترین قیمت ثبت شود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید