ارتباط با مشاوران

توزیع کننده ترشی صادراتی عربی

تولید ترشی صادراتی عربی در وب سایت تولید انواع ترشی صادراتی عربی صورت می گیرد، جار ترشی نوعی ترشی است که مواد تشکیل دهنده ی آن به صورت طبقاتی بر روی هم قرار گرفته اند. مواد تشکیل دهنده جار ترشی متغیر و متفاوت هستند اما در تهیه ی این ترشی معمولا از زیتون، بادمجان، خیارشور، کلم و سرکه یا رب انار استفاده می شود و ظروف این ترشی ها معمولا شیک و زیبا هستند و پس از اتمام ترشی می توان از آن ها استفاده کرد.

توزیع کننده ترشی صادراتی عربی

بررسی تمام خواص ترشی صادراتی عربی

بررسی تمام خواص ترشی صادراتی عربی ترشی حاوی سرکه سیب قند خون را کاهش می دهد و بعد خوردن غذا سبب کند کردن جذب کربوهیدرات ها شده و از افزایش قند خون جلوگیری می کند.ترشی همچنین خواص تغذیه ای فراوان به علت استفاده از سبزیجات و میوه جات در داخل آن دارد . مثلا هویج گل کلم فلفل خیار پیاز گردو کرفس میوه و سبزیجاتی هستند که در تهیه ترشی به کار می روند.ترشی‌ها دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند. . عصاره ترشی می‌تواند با رادیکال‌های آزاد بدن مبارزه کند و به دلیل دارا بودن ویتامین‌های E و C باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شود. هر نوع ترشی با توجه به مواد به کار رفته در آن خواص دارویی خاص خود را دارد که به صورت فهرست وار در زیر آمده است:

  • ترشی مخلوط(با تزئین موسیر و ترخون) : مقوی دستگاه هاضمه، پیشگیری از تصلب شرائین و بیماریهای عروقی ترشی مخلوط گل کلم با موسیر : مقوی، اشتها آور، ضد عفونی کننده دستگاه گوارش
  • ترشی مخلوط سس گوجه ای : از انباشته شدن چربی‌ها جلوگیری می‌کند. ترشی مخلوط فلفلی: سرشار از ویتامین c بوده و خاصیت آنتی اکسیدانی داشته
  • ترشی مخلوط هفت بیجار: اشتها آور،به علت داشتن سیاه دانه فراوان طبع سرد ترشی خنثی می شود.
  • ترشی مخلوط هفت بیجار سس گوجه ای : درمان زخم معده،تنظیم سیستم گوارش
  • ترشی لیته سبز : منبع خوبی از فیبر رژیمی محسوب شده که برای هضم بهتر غذا از اهمیت اساسی برخوردار است.
  • ترشی لیته بندری: منبع خوبی از فیبر رژیمی محسوب شده که برای هضم بهتر غذا از اهمیت اساسی برخوردار است.
  • ترشی لیته هندی : به دلیل داشتن زردچوبه های متنوع و فلفل بسیار اشتها آور و طبع گرم بالایی دارد. بر خلاف ذهنیت اکثر مردم ترشیجات دارای خواص دارویی بسیار زیادی هستند که مصرف آن‌ها نه تنها مضر نیست بلکه بسیار مفید است.
  • ترشی بادمجان: حاوی پتاسیم و فسفات است و یک محرک خوب برای کبد و روده می باشد و زخم معده را کاهش می دهد . این ترشی به فرآیند هضم کمک می کند و برای درمان بیماری های قلبی عروقی، چاقی، کلسترول بالا و یبوست مفید می باشد.
  • ترشی سیر سیرحاوی ویتامین A، B1، B2 و C است و آنتی بیوتیک قوی می باشد بنابراین به درمان بسیاری از بیماری ها کمک می کند. ترشی فلفل فلفل سبز کم کالری ، بدون چربی و غنی از مواد مغذی است که برای لاغری مفید بوده و ویتامین های A، C و K موجود در آن برای درمان آسم، لثه های ملتحب ، روماتیسم و زخم مفید می باشند.
  • ترشی هویج :سبب کاهش خطر بیماری های قلبی شده و فشار خون بالا، کلسترول بالا ، کبد و مشکلات پوستی و چین و چروک را برطرف می کند. ترشی کلم :کلم یک ماده مقوی و سرشار از مواد معدن، پتاسیم و ویتامین A، B6 و C است که به هضم مواد غذایی کمک فراوانی می کند.
  • ترشی خیار: خیار سرشار از ویتامین A، B و C ، اوره، پپتیداز، پروتئاز است که به معده برای هضم مواد غذایی کمک می کند و مشکلات پوستی، تورم و چین و چروک را به علت آبرسان و خنک کننده بودن درمان می کند.این نوع ترشی متفاوت از خیار شور می باشد و خوراکی سالم تری هست.

مراحل تولید بهترین ترشی صادراتی عربی

ترشی درمواردی بسیار مفید و درمواردی مضر می باشد .افرادی که می خواهند ترشی مصرف کنند باید به نوع مزاج خود توجه کنند ممکن است بر اساس مزاج فرد ترشی مفید ویا کاملا مضر باشد .مثلا افراد با مزاج گرم با ترشی مشکلی ندارند ولی در افراد با مزاج سرد مصرف ترشی باید بسیار کم ویا در حد صفر باشد. ترشی برای کسانی که طبع بسیار سردی دارند کاملا مضر بوده و ممکن است باعث بیماری های شدید درآنها شود . ازجمله فواید مصرف ترشی و ترشیجات کاهش قند خون به علت استفاده از سرکه برای تهیه ترشیجات می باشد . سرکه به کار رفته در ترشی ممکن است سرکه سیب سرکه انگور و…باشد .

توصیه های مفید در تهیه ترشیجات بهتر است از سرکه سیب، خرما و انگور استفاده کنید. ترشی را درون ظرفی شیشه ای بریزید و برای تغییر رنگ بهتر یک تا دو روز در معرض آفتاب بگذارید. اگر آب شورهای باز و فله ای، کدر و شیری رنگ بود آنها را مصرف نکنید زیرا مشکوک به کپک و باکتری می باشد و می تواند شما را بیمار کند. آب ترشیجات را دور نریزید پس از تمام شدن محتویات ترشی، آب ترشیجات را دور نریزید بلکه در سالاد کاهو، سیب زمینی یا پاستا به جای آبلیمو آب ترشی بریزید. می توانید با همان آب ترشی دیگری نیز تولید کنید. گوشت را برای نرم شدن در آب ترشی بخوابانید زیرا اسید موجود در آب ترشی، به نرم شدن گوشت کمک می کند. در تهیه نان چاودار، از آب ترشی استفاده کنید. برای رفع آفتاب سوختگی کمی آب ترشی روی پوست بمالید. با افزودن سرکه به مواد ترشی pH مواد ترشی پایین تر رفته و اسیدی تر می شود، واحتمال رشد میکروب و باکتری های مخرب درآن کاهش می یابد.

نکات مهم درتهیه ترشی صادراتی عربی

نکات مهم درتهیه ترشی صادراتی عربی نوع سرکه میزان تازگی و کیفیت میوه ها و سبزیجات استفاده شده در ترشی و زمان گذشته شده از انداختن ترشی از عوامل موثر در کیفیت ترشیجات هستند.. ترشیجات آماده نخرید ترشی های آماده که به صورت کارخانه ای و باز در مغازه ها موجود هستند ، دارای مواد نگهدارنده و رنگ های خوراکی می باشد . خواص این ترشی ها به اندازه خواص ترشی تازه نمی باشد و ممکن است آلوده به قارچ باشند پس بهتر است خودتان در خانه ترشی درست کنید. پخت و پز مواد غذایی وسبزیجات خواص آنها را کاهش می دهد ، اما در فرآیند تهیه ترشی چون از حرارت استفاده نمی شود خواص این گیاهان و آنتی اکسیدان‌های آن‌ها حفظ می‌شود طعم ترش ترشیجات می تواند در اثر اسید تولیدشده در طی تخمیر باشد . فرآیند تخمیر در اثر فعالیت باکتری های لاکتوباسیل می باشد که سبب تولید ویتامین های گروه ب که بر سلامتی دستگاه گوارش نقش زیادی دارند ، می شود. هنگام خرید برای احتیاط بیشتر باید موارد بهداشتی را در نظر بگیریم وحتی الامکان مواد غذایی بسته بندی شده با علامت استاندارد بخریم، نگهداری ترشی داخل یخچال کیفیت ترشی را حفظ کرده باعث افزایش ماندگاری اش می شود .

صفر تا صد تولید تولید ترشی صادراتی عربی

مواد مورد استفاده در ترشی بندری شامل گل کلم، گوجه فرنگی، هویج، خیار، بادمجان، سیب زمینی ترشی، ساقه کرفس، رب انار، سرکه، پیاز و طعم دهنده های مانند فلفل سبز تند، تمر‌هندی، سیاه‌دانه سبزی معطر می باشد. ترشی بندری دارای طعم و مزه تندی بوده که افراد زیادی در جنوب کشور تمایل به سرو این محصول دارند. به خاطر طعم تند و تیزی که غذاهای ناحیه جنوبی کشورمان دارند به ترشی بندری معروف بوده و این ترشی ها دارای طعمی بسیار لذیذی می‌ باشند و نحوه آماده سازی و پخت آن بسیار راحت و آسان بوده و شما می توانید در کمترین زمان ممکن این محصولات را تهیه کنید. ترشی بندری قابلیت نگهداری برای مدت زمان طولانی را داشته و شما می توانید با خیالی راحت برای مدت طولانی از این محصول استفاده کنید بدون آنکه تغییری در طعم و یا مزه این محصول ایجاد شود.

همچنین این کالاها باید در ظروف درب بسته قرار داده شود تا از ورود هوا به داخل آن جلوگیری شود و شما می توانید با خیالی راحت برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. اگر شما قصد خرید این محصول را به صورت بسته بندی شده دارید باید در هنگام خرید به تاریخ تولید و نماد استاندارد محصول دقت و توجه زیادی داشته باشید. هر یک از استان های کشور عزیزمان، با استفاده از سبزیجات معطر، ترشی های مخصوص خودشان را درست می کنند. جالب است بدانید هر ترشی مزه متفاوتی داشته و طرفدار های زیادی در سراسر کشور دارد. در این مطلب قصد داریم سراغ خطه جنوب برویم و شما را با انواع ترشی این منطقه آشنا کنیم‌.

ترشی بندری تند: یکی از ترشی های اصیل و سنتی جنوب است. در تولید این ترشی از رب انار استفاده می شود و به همین خاطر طعم متفاوت و لذیذی نسبت به بقیه ترشی ها دارد‌. پیشنهاد می کنیم در هنگام سرو آبگوشت، فلافل جنوب و کتلت حتما این ترشی را امتحان کنید. ترشی لیته بندری: یکی دیگر از ترشی های محبوب جنوب، ترشی لیته می‌باشد. در طرز تهیه این ترشی، از سبزی های معطر نظیر نعناع، ترخون و مرزه استفاده شده و به همین دلیل این ترشی طعم بی نظیری دارد. ترشی مخلوط بندری: یکی از خوشمزه ترین ترشی های جنوب به شمار می‌رود. مزه و طعم بی نظیر این ترشی، باعث شده که همیشه در سفره خانواده ها جای داشته باشد. اگر عاشق طعم و عطر ترشی‌های جنوب هستند، پیشنهاد می کنیم این محصولات را در بسته بندی های بهداشتی و از مراکز معتبر خریداری کنید.

عوامل موثر بر کیفیت ترشی صادراتی عربی

عوامل موثر بر کیفیت ترشی صادراتی عربی نکات مهم در انتخاب ترشی بندری را در این جا به شما ارائه می دهیم. با به کار بردن این نکات مهم و کاربردی در حین خرید این اقلام بدون شک خریدی بهتر و مناسب تر را صورت خواهید داد. پس به موارد زیر دقت داشته باشید و آن ها را در حین خرید خود مد نظر قرار دهید. انواع آن ها را باید از بین تازه ترین ها خریداری کنید. پس در حین خرید به سبزی های به کار برده شده درون آن دقت کنید که زدگی و خوردگی نداشته باشند. از روی ظاهر آن ها کمی می توان به تازگی مواد اولیه به کار برده شده در آن ها پی برد. همچنین در حین خرید باید به رسیده بودن ترشی نیز دقت کنید. از خرید اقلامی است که هنوز طعم خامی می دهند و مدت زیادی از پختن آن ها نگذشته است، پرهیز کنید. در خرید خود به آرم ها و برند ها و مرکز ارائه دهنده آن ها دقت کنید. از هر مرکزی به خرید ترشی های اصل جنوبی نپردازید. برخی از مدل های ترشی های این خطه بسیار کمیاب بوده و فقط در همین نواحی آماده می شوند.

چند نوع ترشی داریم؟

ترشی می تواند به صورت مخلوط یا تکی باشد همین طور ترشی لیته نوعی خاص از ترشی است که خودش چند نوع دارد .ترشی تکی از ترکیب سرکه با یک میوه یا سبزیجات بوجود می آید مثل ترشی زیتون ترشی بادمجان ترشی سیر ترشی انبه ترشی کلم قرمزو…ترشی مخلوط از انواع ترشی های موجود در بازار است که چون برای تهیه آن می توان ترکیبات مختلفی را بکار برد انواع مختلف دارد.در زیر چند نوع ترشی به همراه ترکیبات آن آمده است . ترشی مخلوط سس گوجه ای ترکیبات : گل کلم، سرکه، کلم پیچ، سس گوجه فرنگی، هویج، خیار، فلفل سبز، نمک تصفیه شده ( حداکثر ۳%)، فلفل دلمه ای، کرفس کوهی،میوه های تزیینی، ادویه معطر، سبزی معطر، ،آب آشامیدنی

ترشی مخلوط فلفلی ترکیبات : سرکه، گل کلم، کرفس، کلم پیچ، بادمجان، خیار، هویج، نمک خوراکی تصفیه شده، فلفل سبز، فلفل دلمه، سبزیجات معطر، ادویه( گلپر، نعنا، آویشن)، آب آشامیدنی ترشی مخلوط هفت بیجار ترکیبات: سرکه، گل کلم، خیار، کرفس، هویج، سیب ترش کوهی کرفس کوهی، چاقاله هلو، فلفل، سبزیجات تازه، ادویه معطر، سیاه دانه، نمک تصفیه شده، آب آشامیدنی ترشی مخلوط هفت بیجار سس گوجه ای ترکیبات: سرکه، گل کلم، خیار، کرفس، هویج، سیب ترش کوهی کرفس کوهی، چاقاله هلو، فلفل، سبزیجات تازه، ادویه معطر، سیاه دانه، نمک تصفیه شده، آب آشامیدنی ترشی لیته سبز ترکیبات : سرکه، گل کلم، کلم پیچ، خیار، بادمجان، هویچ، کرفس، کرفس کوهی، فلفل سبز، نمک تصفیه شده (حداکثر ۳%)، سبزیجات معطر، ادویه ( گلپر، نعنا، آویشن)، آب آشامیدنی ترشی لیته بندری ترکیبات: سرکه، گل کلم،هویج، کلم پیچ، خیار، بادمجان، کرفس، فلفل قرمز، رب گوجه فرنگی، موسیر، نمک تصفیه شده ( حداکثر ۳%)، کرفس کوهی، سبزیجات معطر، ادویه، آب آشامیدنی ترشی لیته هندی ترکیبات : سرکه، گل کلم، کلم پیچ، خیار، بادمجان، هویچ، کرفس، کرفس کوهی، فلفل سبز، سس گوجه فرگی، سیاه دانه، فلفل تند، نمک تصفیه شده ( حداکثر ۳%)، سبزیجات معطر، ادویه ( گلپر ،نعنا، آویشن)، آب آشامیدنی

فروشندگان ترشی صادراتی عربی

فروشندگان ترشی صادراتی عربی فروش ترشی صادراتی عربی به دو صورت امکان پذیر است یکی این که این ترشی های تولید شده در کارخانه ها را به روش سنتی در فروشگاه ها توسط فروشندگان ترشی عربی توزیع می کنند و فرد می تواند به صورت حضوری خرید عمده خود را با صرف زمان و هزینه بیشتر انجام دهند و دیگری این که خرید ترشی دادنام را از طریق سایت های مجازی انجام داده و آن را راحت درب منزل تحویل می گیرند و نیازی به صرف زمان نیست و در هزینه ها صرفه جویی می شود. همچنین روش دیگری برای تهیه و فروش عمده ترشی های بندری وجود دارد و آن تهیه خانگی این ترشی ها می باشد که بسیار سالم و خوشمزه هستند و این ترشی ها را هم در سایت ها معرفی می کنند و می توان سفارش خرید را ثبت کرد و آن را به راحتی تحویل گرفت. توزیع کننده ترشی صادراتی، نوع بسیار باکیفیت و درجه یک ترشی را در بسته بندی های کاملا بهداشتی و متنوع به فروش می رساند تا باعث جلب اطمینان و جذب خریداران بسیاری از سراسر کشور گردد.

خریداران با تهیه این ترشی از مرکز خرید اصلی و معتبر می توانند شاهد کاهش هزینه های غیر لازم و غیر ضروری خود بوده و قادر خواهند بود تا ترشی بندری سرکه ای را با کیفیت بالاتر و به راحتی تهیه نمایند. مرکز خرید، با فروش غیر حضوری و بی واسطه از توزیع کننده ترشی عربی و فروشندگان ترشی صادراتی می تواند شاهد افزایش فروش خود بوده و شرایطی را فراهم نماید تا خریداران عمده بتوانند در مدت زمانی بسیار کوتاه اقدام به تهیه ترشی بندری کنند. مجموعه ما در زمینه توزیع و صادرات انواع ترشی از جمله ترشی بندری تند سرکه ای فعالیت دارد و انواع ترشی را به صورت غیر حضوری و در حجم های کلی در اقصی نقاط کشور و دیگر نقاط جهان عرضه می کند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید