ارتباط با مشاوران

تهیه ترشی مخلوط صنعتی همدان

تهیه ترشی مخلوط صادراتی

اکثر خانواده ها دوست دارند که همراه غذاهای خود انواعی چاشنی ها را مصرف کنند. از چاشنی های محبوب بین ایرانی ها ترشی مخلوط می باشد. این ترشی را در فصلی که درست می شود می توانید به بهترین قیمت روز خریداری کنید. خرید و فروش عمده ترشی مخلوط صادراتی بازار پر رونقی دارد.

در این مقاله به طور مفصل به انواع ترشی ها، طرز تهیه و قیمت آن ها خواهیم پرداخت و نکاتی مهم در مورد ترشی را خاطر نشان خواهیم کرد. با ما همراه باشید.جالب است که کمی درباره سرکه بالزامیک بیشتر بخوانیم.

 

 

اکثر خانم های خانه دار در فصل پاییز به تهیه انواع ترشی ها می پردازند تا در فصول دیگر سال آن ها را داشته باشند و در کنار غذاها سرو کنند.

از انواع سبزیجات به خصوص هویج، بادمجان، خیار و کرفس در تهیه ترشی ها استفاده می شود. امروزه از جوانه گندم، قارچ، زیتون و فلفل دلمه ای نیز استفاده می شود و انواع ترشی های به روز تری از آن ها درس می شود.

اکثر در تولید ترشی ها از اواع سرکه ها استفاده می شود . سرکه ها سبزیجات را به بهترین نحو نگهداری می کنند و طعم خوشمزه تری به آن ها می دهند.

به طور کلی ترشی مخلوط به ۲ مورد تقسیم می شود:

۱٫ ترشی مخلوط ریز

۲٫ ترشی مخلوط درشت

قیمت ترشی مخلوط صنعتی

تهیه ترشی مخلوط صنعتی

یکی از محبوب ترین ترشی ها، ترشی مخلوط می باشد که در تنوع بالا در بازار وجود دارد و شما بسته به سلیقه و ذائقه خود می توانید خرید خود را انجام دهید. قیمت ترشی مخلوط با ترشی های دیگر تفاوت آنچنانی ندارد.در این میان نگاهی هم به سرکه انگبین طبیعی هم بی اندازیم.

تفاوت ترشی های مخلوط موجود در بازار ناشی از تفاوت در مواد اولیه استفاده شده در این ترشی ها می باشد. هم چنین قیمت انواع خانگی و صنعتی تفاوت هایی با هم دارد.

برخی از خانم های خانه دار با سلیقه، انواع ترشی ها را تولید می کنند و در بازار به فروش می رسانند. تر کیب غالب ترشی مخلوط، خیار، کرفس، هویج و گل کلم می باشد.

در برخی از انواع ترشی مخلوط، این سبزیجات پخته می شوند ولی در برخی دیگر به صورت خام در ترکیب ترشی قرار می گیرند. در تهیه ترشی ها اکثرا از سرکه انگور استفاده می شود.سرکه انگور باعث افزایش ماندگاری این سبزجات می شود.

برای تهیه این ترشی سبزیجاتی که در بالا نام بردیم را تهیه کنید. البته بسته به سلیقه خود می توانید سبزیجاتی مانند لوبیا، سبزی های معطر، سیر و فلفل را به آن اضافه کنید. در ابتدا همه سبزی ها را با دقت و آب فراوان بشورید.

سپس آن ها را در اندازه های دلخواه خرد کنید. می توانید از دالبر برای خرد کردن طرح دار سبزی ها استفاده کنید.

توجه داشته باشید که نسبت سبزی ها را با سلیقه خود می توانید استفاده کنید  و دست شما باز است. اگر از هویج و کرفس در ترشی بیشتر خوشتان می آید می توانید آن ها را زیادتر در ترشی بریزید.

این سبزیجات خرد شده را در ظرف شیشه ای مناسبی بریزید سپس سرکه، نمک و آب به آن اضافه کنید. همچنین می توانید از ادویه ها و چاشنی ها برای طعم دادن به ترشی استفاده کنید. از انواع فلفل ها، پودر سیر، زیره و… می توانید استفاده کنید. استفاده از زرد چوبه در ترشی مخلوط رنگ زرد زیبایی به این ترشی خواهد داد. در صورتی که ترشی سفید می خواهید این مورد را حذف کنید.

بعد از ریختن تمامی مواد در ظرف، در آن را محکم ببندید و آن را در مکانی قرار دهید تا ترشی شما آماده شود.

بعد از حدود دو الی سه هفته ترشی شمامی رسد و می توانید آن را نوش جان و از خوردن آن لذت ببرید. استفاده از ترشی کنار غذاهای چرب مانند آب گوشت مرسوم است. از خوردن بیش ار حد ترشی ها اجتناب کنید چون در این صورت شما دچار سردی خواهید شد.

خرید و فروش ترشی مخلوط عمده

تهیه ترشی مخلوط صنعتی

اگر قصد خرید ترشی را دارید چندین انتخاب پیش روی شماست، می توانید ترشی های خانگی خریداری کنید و یا به خرید عمده ترشی مخلوط بپردازید. فروشگاه های زیادی این محصولات را به طور عمده به فروش می رسانند.

احتمالا گالن های بزرگی که در مغازه های ترشی فروشی در مغازه چیده شده اند، نظر شما را به خود جلب کرده اند.

هر یک از این ظرف ها حاوی نوع خاصی از ترشی می باشد و شما می توانید خرید خود را از بین تنوع بالای ترشی ها انجام دهید.

بیشتر ترشی های مخلوط صنعتی می باشد و برخی از آن ها خانگی و سنتی است. انواع کارخانه ای ترشی ها مواد نگه دارنده دارند و طئلانی مدت می توان از آن ها استفاده نمود.

اما انواع خانگی این مواد نگه دارنده را ندارند و در اصطلاح سالم تر هستند. اگر در مورد رعایت بهداشت انواع خانگی اطمینان دارید از آن ها خریداری کنید در غیر این صورت بهتر است انواع کارخانه ای و پلمپ خریداری کنید.

این محصولات استریلیزه هستند و استاندارد می باشند. امروزه کارخانه ها تنوع بالایی از ترشی ها را تولید و در بازار عرضه می کنند. انواع ترشی های لیته، هفت بیجار، بادمجان شکم پر، پیاز و گوجه فرنگی توسط کارخانه جات صنعتی تولید می شود و سعی می کنند از بهترین مواد اولیه در تهیه این ترشیجات استفاده کنند. که یکی از بهترین ترشی های مخلوط، ترشی مخلوط همدانی می باشد که طرفداران زیادی دارد.

بهترین قیمت روز ترشی مخلوط صادراتی

ترشی ها اکثرا در فصل پاییز و زمستان تهیه می شوند. اگر قصد خرید ترشی مخلوط صادراتی را دارید بهتر است در این ایام و به بهترین قیمت روز آن را خریداری کنید. هم چنین به شما پیشنهاد می کنیم که ترشی ها را در اندازه های کم خرید کنید.

چون ترشی ها به مرور زمان کیفیت خود را از دست می دهند و نگهداری آن ها مشکل است و فضای زیادی از یخچال شما را اشغال می کنند. مجموعه ما انواع این محصولات را در سطح کیفی بالایی تولید و در بازار عرضه می کنند. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های سطح کشور محصولات درجه یک ما را خریداری و از استفاده از آن ها لذت ببرید.

هم چنین امکان خرید غیر حضوری این محصولات برای شما امکان پذیر است. کافی است به سایت ما مراجعه کردن و از بین محصولات ما خرید خود را ثبت نمایید و در محل مورد نظر خرید خود را تحویل بگیرید.

در خرید مستقیم از کارخانه و تولید کننده، این محصولات به قیمت های مناسبی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. با خرید آنلاین خریدی اقتصادی و مقرون به صرفه داشته باشید و از تخفیفات در نظر گرفته کمال استفاده را ببرید.

برای تهیه ترشی مخلوط صنعتی همدان می توانید با شرکت دادنام در تماس باشید و خریدی با خیال راحت را تجربه کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید