ارتباط با مشاوران

ترشی سیر گل شیشه ای (فروردین ۱۴۰۲)

ترشی سیر گل شیشه ای دادنام، از بهترین سیر ها و مواد اولیه در تهیه ترشی استفاده کرده به همین دلیل رنگ و طعم بسیار مطلوبی دارد.

ترشی سیر گل

در واقع ترشی سیر گل شیشه ای دادنام، از بهترین برندهای موجود در بازار بوده که با عرضه ترشی سیر گل با کیفیت توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند و همچنین فروش خوبی را داشته باشد.

امروزه ترشی سیر گل به صورت خانگی و صنعتی تولید شده که طرز تهیه هر دو به یک صورت می باشد با این تفاوت که در روش صنعتی از دستگاه های پیشرفته و مواد افزودنی در تهیه ترشی استفاده می شود.

از گذشته تا به امروز از ترشی به عنوان یک چاشنی در بسیاری از غذاها استفاده می شده که طعم و مزه خوبی به غذا داده و همچنین سرشار از مواد مغذی می باشد.

ترشی سیر گل شیشه ای

مشخصات ترشی سیر گل شیشه ای

از مشخصات کنسرو ترشی سیر گل با برند دادنام، نوع بسته بندی آن ها می باشد که در بسته بندی با شیشه ای و حلب و دبه ای و بشکه ای در بازار موجود هستند.

همچنین این بسته بندی ها دارای وزن های متفاوتی بوده که کار را برای مشتریان راحت کرده تا بتوانند ترشی سیر گل را با هر مقداری که احتیاج دارند تهیه کنند.

عنوانتوضیحات
نامترشی سیر گل
مزیتحای مقدار زیادی ویتامین
جنسگوشتی و آبدار
بسته بندیشیشه ای و حلب و دبه ای و بشکه ای

لازم به ذکر است که ترشی سیر گل با برندهای متفاوتی تولید شده که هر یک از آن ها کیفیت های متغیری دارند و این کیفیت باعث وجود هزینه های مختلف برای ترشی می باشد.

برند دادنام به دلیل استفاده از سیر های با کیفیت در تهیه ترشی این محصول را با غلظت بالا تولید و روانه بازار می‌ کند که همین باعث شده تا افراد زیادی از این ترشی استفاده کنند.

ترشی سیر گل شیشه ای

خرید عمده ترشی سیر گل شیشه ای

در زمان خرید ترشی سیر گل شیشه ای دادنام، به وزن آن دقت داشته باشید زیرا در بسته بندی های شیشه ای و حلب و دبه ای و بشکه ای، موجود می باشد که با توجه به نیاز خود می توانید آن را خریداری نمایید.

نکاتی که موقع خرید حتما باید به آن توجه شود تاریخ تولید، انقضا و همچنین سیب سبز سلامت بوده که همگی کیفیت محصول را تضمین کرده و با خیال راحت می توانید آن را استفاده کنید.

با توجه به اینکه ترشی در برندهای متفاوتی تولید می شود در هنگام خرید سعی کنید از برند معروف و شناخته شده آن را تهیه کرده تا کیفیت لازم را داشته باشد.

در حال حاضر ترشی سیر گل با هزینه های متفاوتی در بازار به فروش می‌رسد که قبل از خرید حتما هزینه‌ ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

فروش سیر ترشی درجه یک همدان

قیمت ترشی سیر گل شیشه ای + خرید و فروش

قیمت ترشی سیر گل شیشه ای دادنام، با توجه به وزن های مختلف موجود در بازار متفاوت بوده که ترشی با وزن های بیشتر ۱۰۰ درصد هزینه بالاتری دارد.

امروزه نوسانات ارز در بازار باعث افزایش مواد اولیه شده که این افزایش تاثیر بسزایی در هزینه نهایی ترشی سیر گل دارد.

ترشی سیر گل با هزینه های متغیری در بازار موجود بوده که این هزینه به طور میانگین از ۲۵۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ می باشد.

سایت اینترنتی ما مفتخر به عرضه ترشی سیر گل به صورت صنعتی می باشد که در هر صورت بهترین کیفیت و هزینه مناسب را به شما همراهان عرضه می‌ کند برای راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرید.

فروش ترشی سیر گل به صورت عمده با ارزان ترین قیمت

پاسخ به ۲ سوال درباره ترشی سیر گل شیشه ای دادنام

۱: مشخصه اصلی ترشی سیر گل شیشه ای دادنام چیست؟

با بهترین سیر های با کیفیت تولید و روانه بازار می‌ کند.

۲: وزن ترشی سیر گل شیشه ای دادنام چند گرم می باشد؟

وزن این محصول ۷۰۰ گرم می باشد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید