ارتباط با مشاوران

ترشی سیر گل حلب (فروردین ماه ۱۴۰۲)

ترشی سیر گل حلب تولید شده از سیر های مرغوب و درجه یک می باشد و در دسته بهترین چاشنی ها قرار دارد.

ترشی سیر گل حلب

سیر در دسته محصولاتی قرار دارد که از آن برای پخت انواع مختلف از غذا ها استفاده می شود و حتی به صورت ترشی نیز در کنار انواع غذا ها مصرف می شود و طعمی بسیار عالی دارد.

از این محصول برای تولید ترشی سیر گل حلب و انواع مختلف از چاشنی ها مانند ترشی سیر مروارید و ترشی موسیر و خیارشور و… استفاده می شود.

امروزه برند های متعددی در سر تا سر جهان وجود دارد که این محصولات را با استفاده از مواد اولیه متنوعی تولید می کنند و هر کدام از آن ها دارای درجه کیفیت متفاوتی می باشند.

برند دادنام را می توان به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان ترشی سیر گل در ایران معرفی کرد.

قیمت عمده ترشی سیر گل

مشخصات ترشی سیر گل حلب دادنام

به منظور تولید ترشی سیر گل حلب در برند با کیفیت دادنام از بهترین سیر های با کیفیت استفاده می کنند و تمامی آن ها کاملا سالم هستند تا نیازی به جدا سازی بخش هایی از آن نباشد.

این ترشی ها در حجم ها و وزن های متنوعی نیز تولید می شود.

عنوانتوضیحات
مزیتمرغوب و درجه یک
مشخصهطعمی بسیار عالی
تولیدماشین آلات صنعتی
کیفیتبا بهترین سیر های موجود تولید شده

در مرحله بعد تمامی این سیر ها را به طور کامل و با استفاده از ماشین آلات صنعتی با کیفیت شست و شو می دهند تا بر روی آن ها اثراتی از آلودگی و میکروب ها وجود نداشته باشد.

یکی از مشخصه های اصلی این ترشی ها استفاده بسیار کم از مواد نگهدارنده مضر است و هیچ تاثیر منفی را بر روی سلامت بدن نخواهد داشت.

فروش سیر ترشی درجه یک همدان

خرید عمده ترشی سیر گل حلب

در زمان خرید ترشی سیر گل حلب  دادنام بسته بندی و حلب های این محصول را به طور کامل بررسی کنید تا بر روی آن ها اثراتی از فرورفتگی و خرابی نباشد و در صورت مشاهده اسیب آن را خریداری نکنید.

علاوه بر این، به تاریخ تولید و تاریخ انقضای موجود بر روی یسته بندی ترشی توجه کنید و به هیچ عنوان ترشی فاسد شده را خریداری نکنید زیرا این محصول به سرعت فاسد می شود و غیر قابل استفاده می باشد.

علاوه بر این سعی کنید ترشی را خریداری کنید که طعم ترد و لذیذی داشته باشد اگر این محصول بوی بدی دهد به هیچ عنئان خریداری نکنید

ترشی سیر گل بشکه ای

قیمت ترشی سیر گل حلب + خرید و فروش

وزن و مقدار ترشی سیر گل خریداری شده از برند دادنام را می توان به عنوان یکی از نکات مهم در تعیین قیمت خرید در نظر گرفت و هر چه مقدار ترشی بیشتر باشد قیمت نیز افزایش می یابد.

البته باید به این نکته نیز توجه کرد که امروزه شاهد نوسانات و تورم در بازار خرید ترشی سیر گل حلب از برند دادنام و انواع دیگر ترشی های موجود هستیم.

با توجه به کیفیت محصول خریداری شده و تکنولوژی ساخت آن محدوه قیمت ترشی سیر گل حلب دادنام در رنج ۲۵۰ هزار تومان متغیر است.

برای خرید ترشی با قیمت مناسب و دریاقت مشاوره از کارشناسان ما، به سایت شرکت مراجعه کنید و با شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

ترشی سیر گل حلب

پاسخ به ۲ سوال درباره ترشی سیر گل حلب دادنام

۱: ترشی سیر گل حلب  دادنام در کجاها استفاده می شود؟

این محصول را به علاوه مصرف خانگی می توان برای صادرات انتتخاب نمود

۲: ترشی سیر گل حلب دادنام در چه حجمی به بازار ارائه می شود؟

این محصول در حجم ۱۶ کیلویی به بازار عرضه می شود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید