ارتباط با مشاوران

ترشی سیر مروارید شیشه ای (فروردین ۱۴۰۲)

ترشی سیر مروارید شیشه ای دادنام از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع ترشیجات است که میزان فروش بالایی در کشور دارد.

ترشی سیر مروارید دادنام

ترشی سیر مروارید شیشه ای دادنام معمولا در وزن های ۸۰۰ گرمی در بازار وجود داشته که به دلیل کیفیت درجه یک محصول و بسته بندی عالی و بهداشتی که دارد طرفداران بیشماری را در بازارهای فروش به خود اختصاص داده است.
ترشی سیر از چاشنی های پرمصرف در آشپزی است که علاوه بر طعم منحصربه فردی که به غذاها می دهد به واسطه فواید و ارزش غذایی فوق العاده ای که دارد مصرف می شود.

خرید عمده ترشی سیر مروارید / سیر همدان

مشخصات ترشی سیر مروارید شیشه ای دادنام

به طور کلی هر چه کیفیت ترشی سیر مروارید بالاتر باشد و بسته بندی آن بهداشتی تر باشد مسلما در حفظ کیفیت و ارزش غذایی بالای آن اهمیت بیشتری دارد، لذا ترشی سیر مروارید شیشه ای دادنام به دلیل داشتن تمام خصوصیات بالا محبوبیت بیشماری در بازارهای فروش دارد.

عنوانتوضیحات
مشخصاتکیفیت درجه یک، بهداشتی، طعم طبیعی
ویژگیچاشنی های پرمصرف
ساختایران
وزن۸۰۰ گرمی

از مشخصات ترشی سیر مروارید دادنام در بسته بندی شیشه ای و دلایل استقبال بالای آن در بازارهای فروش می توان به کیفیت درجه یک و نوع بسته بندی استاندارد و بهداشتی آن اشاره داشت.

از دیگر مشخصات بارز این محصول می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • در تهیه این ترشی از باکیفیت ترین متریال ها از جمله سیر باکیفیت استفاده شده است، لذا از طعم طبیعی برخوردار می باشد.
  • در تهیه این ترشی هیچ گونه ماده نگهدارنده و افزودنی استفاده نشده است، لذا از ارزش غذایی و سلامت بالایی نیز برخوردار می باشد.
  •  در فرآیند تولید این محصول کلیه نکات بهداشتی نیز رعایت شده است.

ترشی سیر مروارید شیشه ای

خرید عمده ترشی سیر مروارید شیشه ای

از نکات بسیار مهمی که قبل از خرید یا سفارش ترشی سیر مروارید شیشه ای باید به آن دقت نمایید یکی لوگو و برند اصلی شرکت دادنام بوده و دیگری بسته بندی کاملا پلمپ و محکم کالا می باشد.

به تاریخ تولید و مدت زمان مانده تا انقضای محصول، نوع متریال های تشکیل دهنده و نمادهای استاندارد و تاییده های وزارت بهداشت و سیب سلامت درج شده بر روی کالا دقت بفرمایید.

توجه به شیوه نگهداری از ترشی به منظور حفظ کیفیت و پیشگیری از فساد آن اهمیت بالایی دارد، لذا پس از باز کردن و استفاده حتما درب آن را محکم بسته و در محیط خشک و خنک یخچال نگهداری نمایید.

قیمت ترشی سیر مروارید + خرید و فروش

قیمت ترشی سیر مروارید + خرید و فروش

قیمت خرید و فروش ترشی سیر مروارید دادنام در بسته بندی های شیشه ای به طور مستقیم به روش خرید و فروش و نوسانات نرخ ارز و قیمت مواد اولیه در تهیه ترشی بستگی دارد.

مشخصات کمی و کیفی محصول از قبیل طعم، وزن کالا، نوع متریال های تشکیل دهنده و غیره نیز در تعیین قیمت موثر می باشند.

به طور کلی در حال حاضر قیمت خرید این ترشی در بسته بندی های ۸۰۰ گرمی معمولا از حدود ۳۰ هزار تومان تا ۴۰ هزار تومان می باشد.

جهت اطلاع از قیمت خرید این محصول در سایر بسته بندی ها و سفارش مستقیم و بدون واسطه کالا با تضمین کیفیت می توانید با کارشناسان ما در همین سایت ارتباط بگیرید.

خرید عمده ترشی سیر مروارید / سیر همدان

پاسخ به ۲ سوال درباره ترشی سیر مروارید شیشه ای

۱: نکات مهم هنگام خرید ترشی سیر مروارید را نام ببرید؟

از نکات بسیار مهمی که قبل از خرید یا سفارش ترشی سیر مروارید شیشه ای باید به آن دقت نمایید یکی لوگو و برند اصلی شرکت دادنام بوده و دیگری بسته بندی کاملا پلمپ و محکم کالا می باشد.

۲: مشخصات مهم هنگام خرید ترشی سیر مروارید را نام ببرید؟

کیفیت درجه یک، بهداشتی، طعم و رنگ طبیعی

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید