ارتباط با مشاوران

ترشی سیر مروارید دبه ای (فروردین۱۴۰۲)

ترشی سیر مروارید دبه ای (فروردین۱۴۰۲)، بهترین چاشنی غذا ترشی سیر مروارید می باشد که به دلیل تولید اصولی طعم و مزه بی نظیری را به انواع غذا و سوپ ها می بخشد.

ترشی سیر مروارید دادنام

شرکت های زیادی در زمینه تولید ترشی سیر مروارید دبه ای مانند ترشی سیر مروارید دادنام مشغول به کار هستند که برند دادنام یکی از بهترین و معروف ترین ها می باشد که توانسته نمونه هایی مرغوب و تازه را روانه بازار کند.

این ترشی سیر مروارید با استفاده از تازه و رسیده ترین سیر ها طی فرآیندی بهداشتی و منظم زیر نظر کادری مجرب با دستگاه های تمام اتوماتیک به تولید می رسد و پس از بسته بندی مناسب به دست مصرف کننده ها می رسد.

محصولی که خدمت شما معرفی شد در کنار بسیاری از غذاهای پلویی، خورشت ها، ابگوشت و سوپ به کار گرفته می شود.

قیمت ترشی مخلوط با کیفیت + خرید و فروش

مشخصات ترشی سیر مروارید دبه ای دادنام

بعضی از مهم ترین مشخصات ترشی سیر مروارید دبه ای را آماده نموده و در ادامه برای آگاهی و شناخت بیشتر شما عزیزان بیان خواهیم کرد پس همراه ما باشید.

یکی از مشخصات محصول مورد نظر بسته بندی آن است که به صورت دبه ای و شیشه ای مقاوم بوده و از ترشی در برابر شرایط مخرب زای موجود در محیط محافظت می کند.

عنوانتوضیحات
بسته بندیشیشه، حلب، دبه
طعمترد
مواد مغذیآنتی اکسیدان، ویتامین A B و پتاسیم
کاربردچاشنی غذا

این محصول برندی معتبر داشته و می توان گفت که کیفیت آن در رده بالایی قرار دارد.

طعم ترد ترشی سیر مروارید دادنام بسیار فوق العاده است که این ویژگی در ترغیب مشتریان به مصرف این محصول بسیار مفید واقع شده است.

خرید ترشی سیر مروارید دبه ای

اگر نیت و قصد شما خرید ترشی سیر مروارید دبه ای با کیفیت مطمئن است می بایست نکاتی که در پایین ذکر می کنیم را حتما مدنظر قرار دهید.

اولین نکته اطمینان از برند درج شده بر روی بسته بندی است زیرا ممکن می باشد نمونه های تقلبی و بی کیفیت با این نام عرضه شده باشند.

نکته دوم توجه به تاریخ تولید و انقضای موجود بر روی درب دبه می باشد که این تاریخ ها نشان می دهند محصول تازه بوده و تا چه مدت قابلیت مصرف کردن دارد.

سومین نکته دقت به آرم یا همان نشان استاندارد بهداشت جهانی می باشد که وجود آن سلامت محصول را تایید می کند.

قیمت ترشی سیر مروارید صادراتی به صورت عمده

قیمت ترشی سیر مروارید دبه ای + خرید و فروش

همواره در زمان خرید ترشی سیر مروارید دادنام دغدغه های مختلفی ذهن افراد را به خود مشغول می سازد که از مهم ترین آن ها می توان به قیمت فروش و نحوه خرید محصول اشاره داشت.

پس از این که مسئولان شرایط بازار را سنجدیده و تمامی مخارج صورت گرفته توسط تولید کننده را بررسی کردند در نهایت قیمت این محصول را بین ۳۰٫۰۰۰ تومان الی ۳۵٫۰۰۰ تومان تعیین نمودند.

مشتریان ارجمند برای تجربه خریدی موفق و همراه با اعتماد از تازگی و کیفیت محصول می توانند همین الان با شماره های ارائه شده در این سایت تماس حاصل نموده و محصول مورد نیاز خود را سفارش بدهند تا در کم ترین زمان نمونه به دست آن ها برسد.

خرید عمده ترشی سیر مروارید / سیر همدان

پاسخ به ۲ سوال درباره ترشی سیر مروارید

۱: ترشی سیر مروارید دبه ای چگونه تولید می شود؟

ترشی سیر مروارید دبه ای در کارخانه ها با بروز ترین دستگاه ها تولید می شود و به صورت دبه ای به مشتریان عرضه می گردد

۲: آیا ترشی سیر مروارید دبه ای برای صادرات مناسب چیست؟

ترشی سیر مروارید دبه ای می توان گفت یکی از بهترین محصولات موجود در صنایع غذایی دادنام می باشد که برای صادرات انتخاب می شود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید