ارتباط با مشاوران

ترشی سیر مروارید حلب (فروردین۱۴۰۲)

ترشی سیر مروارید حلب از مرغوب ترین ترشی های صنعتی است که در حجم های مختلف تولید و به فروش می رسد.

ترشی سیر مروارید

ترشی سیر مروارید دادنام از نظر کیفیت برترین ترشی های صنعتی است که در کشور به فروش می رسد که در تولید این ترشی سعی شده از بهترین متریال استفاده شود.

برند دادنام یکی از برند های قدیمی در تولید انواع ترشی سیر مروارید و چاشنی های متنوع و شوریجات و رب است که سعی کرده است از برترین تکنولوژی ها در تولید محصولات خود استفاده کند.

ترشی سیر مروارید یکی از طعم دهنده های پر مصرف در انواع خوراک است که علاوه بر طعم و مزه ی مطلوبی که به غذا می دهد، می تواند طعم آن ها را نیز بسیار بهبود بخشد.

ترشی سیر مروارید حلب

مشخصات ترشی سیر مروارید حلب

ترشی سیر مروارید از نوع دادنام دارای مشخصات ویژه است که این موضوع ناشی از کیفیت مطلوب این فرآوری از سیر است که به چند مورد از آن ها می پردازیم.

مهم ترین ویژگی این ترشی سیر مروارید این است که در تولید آن سعی شده است از بهترین سیر های ارگانیک تولید شود که بدون شک کیفیت سیر مصرف شده نقش بسیار بالا در کیفیت کلی ترشی سیر مروارید دارد.

عنوانتوضیحات
نوع ارگانیک
تولیدصنعتی
طعمترد و کمی ملس
مواد معدنیآهن، پتاسیم و ویتامین B12

ترشی سیر مروارید حاوی مقادیر بسیار مناسبی از آهن، پتاسیم و ویتامین B12 می باشد که در مصرف آن باید به نکات حفظ ویژگی مواد دقت کرد.

از دیگر ویژگی این ترشی سیر مروارید داشتن درصد سرکه و نمک بسیار کمی می باشد این درحالی است که سرکه به کار رفته در آن کاملا گیاهی است که می تواند یکی دیگر از نشانه های سالم بودن آن باشد.

قیمت ترشی سیر مروارید صادراتی به صورت عمده

خرید ترشی سیر مروارید حلب

در زمان خرید ترشی سیر مروارید لازم است با برخی از نکات خرید این فرآوری غذایی آشنا شوید تا متناسب با نیاز خود با کیفیت ترین آن را تهیه و استفاده نمایید.

در زمان خرید ترشی سیر مروارید دقت داشته باشید ترشی های صنعتی دارای بسته بندی کنسروی یا همان حلبی و نوع شیشه ای می باشند که طبق استاندارد های تعیین شده ترشی با بسته بندی شیشه ای کیفیت مطلوب تری دارند.

از دیگر نکات خرید ترشی سیر مروارید، توجه به حجم آن و متناسب سازی با نیاز خود است، توجه داشته باشید خرید ترشی سیر مروارید با حجم مناسب می تواند از فساد آن در زمان مصرف پیشگیری به عمل آورد.

خرید عمده ترشی سیر مروارید / سیر همدان

قیمت ترشی سیر مروارید حلب + خرید و فروش

امروزه قیمت ترشی سیر مروارید دادنام به دلیل درجه کیفی استاندارد از نرخ معقول برخوردار است که افراد وقتی این چاشنی را خرید می کنند با کیفیت بی نظیر آن روبرو می شوند و پی به گرامی این ترشی می برند.

فاکتور های معین که در تعیین قیمت ترشی سیر مروارید تاثیر دارد که این گزینه ها سبب می شود افراد در زمان خرید این کالا با نوسان نرخ روبرو شوند و از نرخ ثابته در این محصول خبری نباشد.

این محصول در وزن یک کیلو در رنج قیمت ۴۵ تا ۶۵ هزار تومان می باشد.

افراد می توانند جهت خرید این محصول با شماره های ثبت شده در سایت ارتباط برقرار کنند.

خرید عمده ترشی سیر مروارید / سیر همدان

پاسخ به ۲ سوال درباره ترشی سیر مروارید

۱: ترشی سیر مروارید به چه صورتی تولید می‌‌شود؟

در تولید ترشی سیر مروارید بعد از این‌ که سیر شستشو می‌‌شود، با بروز ترین دستگاه تولید می شود.

۲: ترشی سیر مروارید چه مواد مغذی دارد؟

ترشی سیر مروارید منبع خوبی از آنتی اکسیدان «لیکوپن» که از خانواده پیش سازان ویتامین آ است، ویتامین سی و پتاسیم و فیبر نیز دارد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید