ارتباط با مشاوران

ارزان ترین قیمت ترشی موسیر دادنام

قیمت ترشی موسیر در کشوری متفاوت می باشد، و شاید ترشی موسیر در بعضی از شهرها خیلی کم در دسترس باشد.جالب است که کمی درباره سرکه بالزامیک بیشتر بخوانیم.

 

 

شما با ارتباط گرفتن با مدریت فروش کارخانه دادنام، می توانید در هر جای ایران یا خارج از کشور که باشید ترشی موسیر را به سادگی از کارخانه دادنام تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

 

ارزان ترین قیمت ترشی موسیر دادنام

خاصیت موسیر و جنبه های درمانی آن

موسیر به دلیل داشتن خواص های فراوان در خانه ما ایرانی ها دیده می شود که معمولا در غذا ها مصرف می شود.

موسیر یک گیاه کوهی می باشد که طعم این گیاه به سیر خیلی نزدیک می باشد کسانی که شناخت زیادی ندارند باید مراقب باشند که هنگام خریداری این دو را باهم اشتباه نکنند.این گیاه که بیشتر به عنوان طعم دهنده در غذاها استفاده می شود جنبه درمانی هم دارد:

۱.درمان دیابت

۲.کمک به افزایش ادرار

۳.التیام درد های میگرنی

۴.کمک به درمان سیاتیک

۵.و …

طرز تهیه ترشی موسیر

این محصول را در بعضی از شهرها به دلیل مبارزه با انقراض آن برداشت را ممنوع کرده اند به همین دلیل در برخی از شهر ها این محصول نایاب شده است.

موادی که در ترشی موسیر به کار رفته است موارد زیر می باشد که هرکدام خاصیت درمانی خود را دارند:

۱.موسیر

۲.نمک

۳.سرکه

۴.سبزی های معطر

۵.فلفل

برای درست کردن ترشی موسیر باید پس از گرفتن تندی موسیر توسط آب آن را با باقی مواد مخلوط کرده و در ظرف مناسب بگذارید، بعد از آن درب آن را ببندید و تا چند هفته صبر کنید بعد از آن ترشی موسیر آماده است و می توانید آن را نوش جان کنید و از آن لذت ببرید.

به دلیل اینکه طعم این محصول شباهت زیادی به سیر دارد می توانید آن را به جای سیر هم استفاده کنید.در این میان نگاهی هم به سرکه انگبین طبیعی هم بی اندازیم.

 

قیمت تمام شده ترشی موسیر

به دلیل رفع نیاز مصرف کنندگان تولید کننده گان داخلی خط تولید ترشی موسیر را مدتی است که راه اندازی کرده اند به همین دلیل می توان محصولی کاملا ایرانی تهیه کرد و از کیفیت آن مطمئن بود.

کارخانه دادنام تا حد توان قیمت تمام شده محصولات خود را پایین نگه می دارد تا بتواند آن را با قیمت مناسب و مشتری پسند بفروشد.

برای خریداری ترشی موسیر یا هرگونه ترشیجات دیگر می توانید با ما در ارتباط باشید.

حتما به شما خریداران پیشنهاد می کنم خرید ترشی موسیر را با ما تجربه کنید تا لذت زیادی ببرید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید