ارتباط با مشاوران

خرید و فروش ترشی مخلوط

ترشیجات ها دوهفته تا چهل روز طول می کشد تا قابل خوردن شود،مواد اولیه اکثر ترشیجات ها از انواع سبزیجات ها،میوه،سرکه،ادویه ها،و طعم دهنده ها تشکیل می شوند.

شما می توانید با پشت سر گذاشتن چند مرحله در خانه خودتان ترشی مخلوط را درست کنید فقط باید چند تا از فوت و فن های درست کردن ترشی را بدانید.

طرز تهیه ترشی مخلوط

برای اینکه ترشی مخلوط را در خانه درست کنید اول باید مواد آن را تهیه کنید و بعد از شستشو مواد،باید بگذارید تمامی مواد خشک شود حالا بادمجان هارا پوست بگیرید و آن هارا حلقه ای ببرید و در یک قابلمه قرار داده و آن ها را با سرکه سیب بپزید.

بعد از اینکه بادمجان ها پخته شد باید آن هارا با قاشق له کنید.حالا گوجه فرنگی و فلفل دلمه ای را به صورت نگینی خورد کنید. در این مرحله باید پوست های سیر و هویج را جدا کنید،و بعد آن باید آن هارا رنده کنید.

و حالا در مرحله آخر باید تمام مواد را باهم مخلوط کنید و بعد،آن ها را درون ظرف شیشه ای قرار داده و با سرکه سیب روی آن ها پر کنید.شما می توانید برای اینکه ترشی تان طعم بهتری به خود بگیرد باید از گلپر یا سیاه دانه استفاده کنید.

نکات خرید و فروش ترشی مخلوط

شما با مراجعه به مرکز های خرید و فروش ترشی مخلوط می توانید ترشی مخلوط را از بازار های خرید و فروش آن تهیه کنید.

برای جلوگیری از کپک زدن ترشی خانگی باید مواد آن کاملا تازه باشد و به هیچ عنوان رطوبت نداشته باشد.

شما می توانید به جای جوشاندن بادمجان ها با سرکه سیب آن ها را کبابی کنید تا طعم بادمجان کبابی را ترشی تان احساس کنید.

فروش ترشی مخلوط دادنام

برای تهیه ترشی مخلوط دادنام شما می توانید به دو صورت از ما این محصول را خریداری کنید.

شما می توانید از کارخانه محصول مورد نظرتان را خریداری کنید،راه دوم که به شما پیشنهاد میکنم خرید به صورت غیرحضوری یا آنلاین می باشد که در وقت و زمان خود می توانید صرفه جویی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید